On the move

8 november 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

De laatste dagen hebben we het huis klaar gemaakt voor de verhuur, afscheid genomen van veel lieve mensen om ons heen en nu is het 8 november.

De datum van vertrek is hier, met de trein en metro naar Schiphol en daar nog even herenigd met de familie. Koffie gedronken en richting vertrekhal 1a, alleen toegang voor passagiers. Na een kort gesprek met de dame bij de ingang mocht de familie toch mee tot aan de douane.

Ingecheckt, tas afgegeven en daar was het moment... Tranen met tuiten, afscheid nemen is nooit mijn sterkste kant geweest. En hup door de douane, de dame achter de controle vroeg nog;"gaat het? Anders ga ik ook hoor, wij zijn ook maar mensen" met een lieve glimlach. Nog 1 keer zwaaien en nu gaan we echt.

Dag lieve familie en vrienden, dag lieve mama's en papa Frank, dag lieve broertjes en schoonzussen. Tot over een jaar of eerder! 😘

1. Aldo Breed:
    Goede reis!
  2. A10:
    Genieten!!
  3. Ebru:
    8 november 2017
    Dag lieverds en ga jullie dromen verwezenlijken! Ik gun jullie de wereld. ❤️
  4. Dennis:
    8 november 2017
    Veel plezier lieverds, biertje op de Malediven smaakt vast anders...

Gr Dennis, Cindy, eh en de rest...
  5. Judith:
    9 november 2017
    Veel liefde geluk plezier saampjes op deze wereldreis 😘😘😘
  6. Cath:
    9 november 2017
    Have fun!!!
  7. Marcel:
    10 november 2017
    Geniet er van en met de Slappe Peddel staat Ardennen natuurlijk op de wereldkaart 😂🤣🍻
  8. Aldo Breed:
    20 november 2017
    Het is hier koud en nat. Misschien tijd voor een korte update?
  9. Frank en Anja:
    22 november 2017
    Al twee weken zijn jullie wereld trotters. Prachtige foto's van jullie verblijf.
    Succes morgen met de reis naar het volgend land. xxxxx frank en anja